.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کفن و دفن از مالیات معاف شد!

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت: هزینه کفن و دفن براساس بند ۸ ماده ۱۲قانون از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، معاف شد.
 به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا طاری بخش در پاسخ به پرسشی در خصوص دریافت مالیات بر ارزش افزوده از کفن و دفن، افزود: هزینه های کفن و دفن (فروش قبر) از مصادیق بند 8 ماده 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده بوده که معاف از مالیات است.

وی افزود: ابهامی در قانون فعلی در این خصوص وجود داشت که در اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده این ابهام برطرف شده و در صورت تصویب توسط مجلس شورای اسلامی، هیچ شائبه ای در این زمینه وجود نخواهد داشت.

علی عسکری رییس سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این خصوص گفت: با تلاش های صورت گرفته خدمات مربوط به کفن و دفن از پرداخت مالیات معاف شد.

وی در رابطه با دریافت مالیات از خدمات بهشت زهرا، اظهار داشت: طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده عرضه انواع کالا و خدمات مشمول پرداخت مالیات است.

وی تاکید کرد: کالا و خدمات معاف از مالیات ارزش افزوده در ماده 12 قانون به صراحت نام برده شده، بنابراین هر نوع خدمت و کالایی که در این لیست نباشد، مشمول مالیات است.

در حالی که معافیت از پرداخت مالیات برای کفن و دفن در قانون قبلی نبود، اما رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با تلاش های انجام شده از این پس خدمات مربوط به کفن و دفن از پرداخت مالیات معاف می شود.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهشتی 21 ارديبهشت 1393
ینی به مرده ما هم رحم نمی کنید می خواستید مالیات بگیرید
نا شناس 24 ارديبهشت 1393
هورا هورا هورا ................. حالا میشه مرد !!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.